Viime osassa jäätiin siihen, kun Helen ja Hannah muuttivat Kulmalaan. Nyt nähdään kuinka tytöt sopeutuvat kaupunkiin.

814424.jpg
Moi! Mä oon Hannah. Mun siskoni Helen on varmaan jo kertonutkin.
Mut anyway. Nyt on mun vuoro kertoa meidän elämästä uudessa kaupungissa ja siitä, kuinka me tänne sopeuduttiin.

814429.jpg
Heti aamulla, kun mä heräsin, näin, että äidin vuode oli tyhjä. Se oli kaiketi jo lähteny töihin, vaikka sillä mun mielestä on iltaduuni. Söin pikasesti aamupalan ja menin sitten vessaan meikkaamaan ja siistiytymään kouluun lähtöä varten. Jos siellä vaikka tapais jonkun ihanan kundin.

814438.jpg
Ensimmäistä kertaa elämässäni mä olin myöhästymässä bussista.
Onneksi kuitenkin kerkesin kouluun ja hyvä niin.
Ennen kuin bussi tuli mä kävin Helenin huoneessa.
"Jätä mut rauhaan! Mä en tuu!" Helen kivahti heti, kun astuin sen huoneeseen.
"No, okei. Mä meen sit yksin." vastasin ja lampsin ulos.

814444.jpg
Onneks mä meikkasin aamulla. Tapasin nimittäin tämän ihanan pojan.
Se esitteli ittensä Nepeksi. Ihana kundi, jos multa kysytään.
"Mitä me tehään?" Neppe kysyi, kun me jäätiin pois bussista meidän luona.
"Mennään vaikka uimaan. Meillä on ihana uima-allas." vastasin pirtsakasti ja heitin repun nurkkaan.
"Mä voisin näyttää pari hyvää hyppyä." Neppe sanoi ja riensi vaihtamaan uikkareihin.

814450.jpg
Just kun minä ja ihana Neppe päästiin altaalle, oli Helen hyppäämässä laudalta.
"Tulkaa messiin!" se huudahti just ennen kuin molskahti altaaseen.
"Ilman muuta. Nyt on niin kuumakin." Neppe sanoi flirttailevasti Helenille heti kun tämä oli noussut pintaan.
Mä pidin pintani, vaikka se olikin hankalaa. Odottakoot vaan, jos vie mun kundini!

814452.jpg
Pienen uimatuokion jälkeen me mentiin meidän olohuoneeseen. Päätin tehä vaikutuksen Neppeen.
"Vitsi sulla on komeet lihakset!" lirkuttelin sille.
"Ooh.. Tattis!" Neppe kiitti hymy huulilla.
´Jess!´ mietin itsekseni juuri, kun Helen tuli olohuoneeseen.
Hymyni hyytyikin heti.

814458.jpg
Helen asteli Nepen luokse ja koppsai sen pään kainaloonsa.
"Mitäs sä tästä pidät?!" Helen kysyi ja alkoi hinkata rystysiään Nepen päätä vasten.
"Päästä irti" Senkin pikku lutka!"  Neppe kiljui hädissään.
Mä menin jotenkin paniikkiin ja seisoin vain tumput suorina Nepen kiljuessa.

814468.jpg
"Hei, kato mikä tossa o!" Helen kiljahti osoittaessaan kohtaa Nepen navan yläpuolella.
"En mä kyllä mitään nä.." Neppe ihmetteli.
"NENÄ!" Helen naurahti ja törkkäsi sormellaan Neppeä nenänpäähän.
Oli lähellä, ettei mun pinnani palanu. Nyt mä sen totesin: - Siskoni on apina!

814477.jpg
Sillä välin, kun mä tein läksyjäni, Helen surffasi netissä.
"Katsotaanpas. Goottila - Vaatteita sinulle, VampireShop - Parhaimmat kuteet..." Helen mumisi  ajatuksissaan.
"Mitä sä teet?" kysäisin yllättäen.
" Etin joitain vaatelikkeitä tästä läheltä. Mut meen kait huomen Paratiisiputiikkiin. Sielt pitäis löytyy jotai." Helen vastasi hieman hämillään.

814487.jpg
Kun sain läksyt tehtyä, kipaisin suihkuun. Kuulin, että Helen sammutti tietokoneen ja meni olohuoneeseen.
Vakoilin sitä avaimenreiästä ja näin, kun se kohotti kossupullon huulilleen.
Helen jo pullon tyhjäksi. Sitten se tuli vessaa kohti. Mun täytyi nopeasti koota itteni ja valmistautua sen koputukseen.

814493.jpg
Helen koputti oveen. Mä avasi n oven nopeesti ja menin keittiöön syömään.
Sisko henkäisi kuppiin, jonka oli kädellään muodostanut. Se kokeili haiseeko hengitys kossulta vai ei.
"Hyi saat.." vessasta kuului kiroaminen.
Ilmeisesti löyhkä oli melkoinen.

814496.jpg
Pian Helen tuli vessasta. Se oli käyny suihkussa ja meikannu uudestaan.
Helen meni kaapille ja otti sieltä kolme pulloa.
"Onks noi ne, jotka sä oot jo juonu?" kysyin varovasti.
"No ei. Mä löysin nää mutsin sängyn alta. Se ryyppää taas." Helen huokaisi ja alkoi jonglöörata pulloilla.
"Mä en tienny et sä osaat ton." sanoin ja menin yläkertaan.